tisdag 30 juni 2009

Nina - Vaaaaaaarmt

Tja, då är man tillbaka efter flera timmar av hååårt arbete. Med hårt arbete menar jag att vi fått springa runt bland soptippar, och det i världens hetta. Jag älskar Sobacken.

Men lärorikt var det. Gå in på youtube i slutet av veckan så får du se själv ;)



Sen bar det iväg till Ryaverket. I bilen på vägen spelade radion någon låt som jag kände igen - och jag sjöng naturligtvis med. Gracia dissade då totalt min sångröst, vilket fick mig att höja den ännu högre. Det var en skrikig bilfärd.
I ren desperation försökte Gracia stänga ute ljudet av min och Amandas sång (hon assisterade mig villigt med sin ljuva stämma. Det var svårare att få Daniel att hjälp till). Gracia använde papper som hörselskydd...



Vi åkte också till diverse återvinningscentraler, men folk var inte så jättepigga på att ställa upp på intervjuer. Varför inte undrar jag, borde man inte vara stolt över att man återvinner, och borde man då inte vilja visa det? Men det är väl upp till var och en :)


Jävlar någon spillde just ut kaffe över hela bordet.
Jag måste nog hjälpa till lite.
Utrustningen!

Inga kommentarer: